21.2.2016

רעיונות להכנת הצגות מצחיקות

לאחר בקשות רבות להצגות קצרות ומצחיקות, החלטתי לאסוף רעיונות להצגות מצחיקות.
רק התחלתי ולא הצלחתי להפסיק לכתוב. ביום אחד כתבתי 20 רעיונות, ומכאן זה הלך והמשיך.
ריכזתי את האוצר הזה למסמך, ואשמח לחלוק אותו אתכם!

הטופס רישום שלמטה לא עובד!
ניתן לשלוח לי בקשה במייל @avrahamix ג'ימייל.קום
ובלי נדר אשלח לכם את הרעיונות
בהצלחה! יצחק


כתבו כאן את כתובת המייל שלכם, ואשלח לכם את המסמך עם הרעיונות להצגות מצחיקות.
אם אתם רוצים להכין קטע קצר ומצחיק, או הצגה מצחיקה, אני בטוח שתוכלו להיעזר במסמך שלי.
אז קדימה לרשום את המייל, ומייד אני שולח.
יתכן שרשימת הרעיונות תגדל מדי פעם, או שיהיו לי עוד דברים מועילים. אז כשיהיו עוד תוספות, אשלח גם אותם בעזרת ה' בהמשך.

12 תגובות:

  1. אשמח לקבל רעיונות להצגות מצחיקות

    השבמחק
  2. אשמח לקבל רעיונות להצגות

    השבמחק
  3. אשמח לקבל רעיונות לתוספות מצחיקותלילדים.תודה

    השבמחק
  4. אשמח לקבל רעיונות

    השבמחק
  5. אשמח לקבל רעיונות להצגות מצחיקות

    השבמחק
  6. אשמח לקבל רעיונות

    השבמחק
  7. האם אפשר להשתמש ברעיונות ולהכין מכך תאטרון בובות לילדים?

    השבמחק
  8. אשמח לקבל רעיונות מצחיקים להצגות. תודה רבה!

    השבמחק
  9. אשמח לקבל רעיונות מצחיקים

    השבמחק
  10. אשמח לקבל רעיונות להצגה מצחיקה לילדים

    השבמחק
  11. אשמח לקבל את הקובץ של הרעיונות

    השבמחק
  12. אשמח לקבל רעיונות להצגות

    השבמחק